OUshop > Knihy > Ekonomie, management, právo
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod
Mikulášková Petra, Sedlák Miroslav
399 Kč
Cena s DPH
Není skladem.
Česká republika je e-shopová velmoc. Máme nejvíce internetových obchodů na jednoho obyvatele v Evropě. A přesto drtivá většina z nich pouze přežívá. Proč? Majitelé často nemají ponětí, na čem stavět provoz ani propagaci. Komplexní zkušenosti od znalých obchodníků – autorů této publikace – vám odhalí principy provozu internetového obchodu tak, aby se váš e-shop nestal dalším v řadě, co jen přežívá.
V tomto skutečně podrobném a především praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti můžete pro svůj budoucí e-shop použít, porozumíte slovníku marketingových agentur, poznáte, jak mohou zákazníci za své zboží platit či co obnáší provoz kamenné prodejny. Autoři nezapomněli ani na právní stránku podnikání, povinnosti v případě reklamačního řízení či obchodní podmínky. V závěru knihy pak najdete užitečné odkazy na další zdroje informací a slovníček nejdůležitějších pojmů.
Co v této publikaci určitě nepřehlédnete?
- Popis technických řešení, na kterých fungují dnešní e-shopy
- Jak stanovit ceny pro zboží, které chcete prodávat na e-shopu
- Způsoby, jak dnes můžete váš e-shop propagovat
- Úskalí pracovního dne, který vás čeká, když provozujete e-shop
- Na co si dát pozor, když u vás zákazník reklamuje zboží
- Jak vést podnikatelskou činnost tak, aby byla papírově v pořádku
V tomto skutečně podrobném a především praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti můžete pro svůj budoucí e-shop použít, porozumíte slovníku marketingových agentur, poznáte, jak mohou zákazníci za své zboží platit či co obnáší provoz kamenné prodejny. Autoři nezapomněli ani na právní stránku podnikání, povinnosti v případě reklamačního řízení či obchodní podmínky. V závěru knihy pak najdete užitečné odkazy na další zdroje informací a slovníček nejdůležitějších pojmů.
Co v této publikaci určitě nepřehlédnete?
- Popis technických řešení, na kterých fungují dnešní e-shopy
- Jak stanovit ceny pro zboží, které chcete prodávat na e-shopu
- Způsoby, jak dnes můžete váš e-shop propagovat
- Úskalí pracovního dne, který vás čeká, když provozujete e-shop
- Na co si dát pozor, když u vás zákazník reklamuje zboží
- Jak vést podnikatelskou činnost tak, aby byla papírově v pořádku
Autor: | Mikulášková Petra, Sedlák Miroslav |
---|---|
Nakladatel: | Computer Press |
Rok vydání: | 2015 |
Vydání: | dotisk 1.vydání |
Počet stran: | 408 |
Formát: | 170x225 |
Vazba: | brožovaná |
ISBN: | 978-80-251-4383-4 |
EAN: | 9788025143834 |
Typ: | kniha |
přejít na celý popis