Využijte web naplnoDíky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“. Odmítnutím se načtou jen nezbytně nutné cookies. Více informací o cookies a jejich nastavení.
Přijmout vše Odmítnout
Výběr cookies
Milí zákazníci, od 15. 1. 2024 máme nové všeobecné obchodní podmínky. Kompletní znění naleznete zde.

OUshop > Knihy > Jazykověda a literární věda

Ekonomie prestiže

Ekonomie prestiže

Ceny, vyznamenání a oběh kulturních hodnot


English James F.

329 Kč

Cena s DPH

Skladem

Kniha profesora anglické literatury na University of Pennsylvania se zabývá vznikem, historií a fungováním literárních a filmových cen i vším, co se kolem nich odehrává. Popisuje mnohé způsoby, jak ceny a jejich udělování zavedly jakousi "hru", která se spoléhá na příznivé přijetí či rozhořčení, jež vzbuzují u kritiků i nominovaných. Autor sleduje statistické údaje o růstu publikovaných knih i o vzniku nových cen. Český překlad bude doplněn studií reflektující české literární ceny a jejich historii. Časopis New York Magazine vyhlásil publikaci J. Englishe nejlepší akademickou knihou roku 2005.

Autor:English James F.
Nakladatel:Host
Rok vydání:2011
Vydání:1
Počet stran:416
Formát:130×210
Vazba:měkká
ISBN:978-80-7294-492-7
EAN:9788072944927
Typ:kniha
přejít na celý popis


Mohlo by se vám líbit

Další knihy nakladatele


Loga

Grafika