OUshop > Knihy > Sociologie a sociální práce
Jazyk nových médií
Manovich Lev
390 Kč
Cena s DPH
Skladem
Tato publikace představuje jeden z nejsystematičtějších pokusů o teoretické ukotvení počítačové technologie a její dopad na současnou kulturu. Manovich se snaží nová média zasadit do širšího kontextu dějin technologií a kulturních forem, analyzuje základní principy, operace i formy; některá zjednodušení ale také problematizuje, například mýtus interaktivity nebo polarizaci digitálních a analogových médií.
Z dnešní perspektivy mohou některé teze působit jako překonané, přesto ale zůstávají nejen pokusem o teorii toho, co nová média opravdu jsou, ale také svědkem přelomu 20. a 21. století, který představuje zásadní předěl ve formách našich médií i kultury.
Z dnešní perspektivy mohou některé teze působit jako překonané, přesto ale zůstávají nejen pokusem o teorii toho, co nová média opravdu jsou, ale také svědkem přelomu 20. a 21. století, který představuje zásadní předěl ve formách našich médií i kultury.
Autor: | Manovich Lev |
---|---|
Nakladatel: | Karolinum |
Rok vydání: | 2018 |
Vydání: | 1 |
Počet stran: | 380 |
Formát: | 145x205 |
Vazba: | měkká |
ISBN: | 978-80-246-2961-2 |
EAN: | 9788024629612 |
Typ: | kniha |
přejít na celý popis