OUshop > Knihy > Pedagogika
Kontexty vzdělávání v postmoderní situaci
Lorenzová, Jitka
295 Kč
Cena s DPH
Skladem
Kniha se na pozadí proměny společenského a vědního paradigmatu zabývá vybranými aspekty postmoderní situace ve vzdělávání. Pozornost je věnována filosoficko-etické perspektivě postmoderny, jež byla v pedagogice spojena s krystalizací nových, radikálně demokratických vzdělávacích perspektiv.
Dále je charakterizována proměna paradigmatu vědy v post-kuhnovském období a nahlédnuta situace pedagogiky v podmínkách epistemologického relativismu, kulturní diverzity a pluralizace pedagogického myšlení. Konečně jsou na příkladu univerzity a nároků kladených na učitelskou profesi nastíněny důsledky průniku neoliberální doktríny do vzdělávání v podmínkách ekonomické a technické globalizace.
Dále je charakterizována proměna paradigmatu vědy v post-kuhnovském období a nahlédnuta situace pedagogiky v podmínkách epistemologického relativismu, kulturní diverzity a pluralizace pedagogického myšlení. Konečně jsou na příkladu univerzity a nároků kladených na učitelskou profesi nastíněny důsledky průniku neoliberální doktríny do vzdělávání v podmínkách ekonomické a technické globalizace.
Autor: | Lorenzová, Jitka |
---|---|
Nakladatel: | FF UK |
Rok vydání: | 2016 |
Vydání: | 1 |
Počet stran: | 335 |
Formát: | 140×185 |
Vazba: | měkká |
ISBN: | 978-80-7308-650-3 |
EAN: | 9788073086503 |
Typ: | kniha |
přejít na celý popis