Využijte web naplnoDíky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“. Odmítnutím se načtou jen nezbytně nutné cookies. Více informací o cookies a jejich nastavení.
Přijmout vše Odmítnout
Výběr cookies

OUshop > Knihy > Ekonomie, management, právo

Moderní marketingová komunikace

Moderní marketingová komunikace

Přikrylová Jana a kolektiv

399 Kč

Cena s DPH

Skladem

Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe.

V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami.

Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě.

Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR.

Autor:Přikrylová Jana a kolektiv
Nakladatel:Grada
Rok vydání:2019
Vydání:2.
Počet stran:340
Formát:170x245
Vazba:pevná
ISBN:978-80-271-0787-2
EAN:9788027107872
Typ:kniha
přejít na celý popis


Mohlo by se vám líbit

Další knihy nakladatele


Loga

Grafika