Využijte web naplnoDíky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“. Odmítnutím se načtou jen nezbytně nutné cookies. Více informací o cookies a jejich nastavení.
Přijmout vše Odmítnout
Výběr cookies

OUshop > Knihy > Sociologie a sociální práce

Proč školství a jeho aktéři selhávají
Proč školství a jeho aktéři selhávají
Proč školství a jeho aktéři selhávají
Proč školství a jeho aktéři selhávají
Proč školství a jeho aktéři selhávají
Proč školství a jeho aktéři selhávají
Proč školství a jeho aktéři selhávají
Proč školství a jeho aktéři selhávají
Proč školství a jeho aktéři selhávají
Proč školství a jeho aktéři selhávají

Proč školství a jeho aktéři selhávají

Kognitivní krajiny a nacionalismus


Šíp Radim

282 Kč

Cena s DPH

Skladem

Proč reformy školství jsou často neúspěšné? Proč je prostředí škol v podstatě toxické a systémově brání procesu vzdělávání? Proč přes upřímnou snahu osvícených ředitelů a učitelů změnit tvář školy nedochází k její faktické transformaci? Kniha dokládá, že reformy zasahují pouze povrch škol. Jádro instituce školy řídí racionalita, která je spojená s industriální nacionalistickou érou. Tato racionalita je na mnoha úrovních – od státní, přes regionální až po úroveň každodenního jednání všech aktérů – v rozporu se strukturou globalizujícího se světa, s jeho síťovou a nehierarchickou povahou. V tomto novém světě je instituce školy stále institucí, která systémově normuje a homogenizuje obyvatelstvo a vylučuje všechny nepřizpůsobivé. Stojíme na prahu zcela nové éry, ale školy duní rytmem 19. století.

Autor:Šíp Radim
Nakladatel:Masarykova univerzita
Rok vydání:2020
Vydání:dotisk 1.vydání
Počet stran:471
Formát:A5
Vazba:brožovaná
ISBN:978-80-210-9377-5
EAN:9788021093775
Typ:kniha
přejít na celý popis


Mohlo by se vám líbit

Další knihy nakladatele


Loga

Grafika