OUshop > Knihy > Ekonomie, management, právo
Psychologie reklamy
Vysekalová Jitka a kolektiv
549 Kč
Cena s DPH
Skladem
Jakou reklamu váš zákazník preferuje?
Co se mu líbí a co naopak odmítá?
Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk?
Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?
Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Co se mu líbí a co naopak odmítá?
Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk?
Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?
Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
| Autor: | Vysekalová Jitka a kolektiv |
|---|---|
| Nakladatel: | Grada |
| Rok vydání: | 2023 |
| Vydání: | 5. |
| Počet stran: | 360 |
| Formát: | 170x245 |
| Vazba: | pevná |
| ISBN: | 978-80-271-3654-4 |
| EAN: | 9788027136544 |
| Typ: | kniha |
přejít na celý popis














