Využijte web naplnoDíky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“. Odmítnutím se načtou jen nezbytně nutné cookies. Více informací o cookies a jejich nastavení.
Přijmout vše Odmítnout
Výběr cookies
Milí zákazníci, eshop je do začátku ledna 2025 uzavřen. O přesném datu otevření Vás budeme informovat. Děkujeme za pochopení.

OUshop > Knihy > Ekonomie, management, právo

Psychologie reklamy

Psychologie reklamy

Vysekalová Jitka a kolektiv

549 Kč

Cena s DPH

Skladem

Jakou reklamu váš zákazník preferuje?
Co se mu líbí a co naopak odmítá?
Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk?
Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?
Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Autor:Vysekalová Jitka a kolektiv
Nakladatel:Grada
Rok vydání:2023
Vydání:5.
Počet stran:360
Formát:170x245
Vazba:pevná
ISBN:978-80-271-3654-4
EAN:9788027136544
Typ:kniha
přejít na celý popis


Mohlo by se vám líbit

Další knihy nakladatele


Loga

Grafika