Využijte web naplnoDíky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“. Odmítnutím se načtou jen nezbytně nutné cookies. Více informací o cookies a jejich nastavení.
Přijmout vše Odmítnout
Výběr cookies
Milí zákazníci, od 15. 1. 2024 máme nové všeobecné obchodní podmínky. Kompletní znění naleznete zde.

OUshop > Knihy > Sociologie a sociální práce

Sociologie žurnalistiky

Sociologie žurnalistiky

McNair

277 Kč

Cena s DPH

Není skladem.


Autor probírá základní sociologická témata, která mají vztah k žurnalistice.
Zabývá se hlavními vývojovými tendencemi oboru a pozitivní i negativní mocí, kterou žurnalistika může mít ve vztahu k vývoji mezinárodních vztahů, vnitřní politice států, hospodářství zemí i soukromému životu politiků a mediálně zajímavých osobností. Text analyzuje, jak vzájemný vliv žurnalistů a lidí, kteří mají rozhodující moc, může ovlivňovat vývoj žurnalistického jazyka a strategie novinářů. Výklad je doplněn přehlednými tabulkami a schématy, jednotlivé kapitoly jsou zakončeny krátkým shrnutím. Předností knihy je i její stručnost a srozumitelnost. Je určena studentům žurnalistiky, mediálních studií a sociologie a také čtenářům, kteří se zajímají o nejnovější tendence oboru, tedy politikům, novinářům, pracovníkům v marketingu a v reklamě.

Autor:McNair
Nakladatel:Portál
Rok vydání:2004
Vydání:1
Počet stran:184
Formát:130x200
Vazba:brožovaná
ISBN:80-7178-840-6
EAN:9788071788409
Typ:kniha
přejít na celý popis


Mohlo by se vám líbit

Další knihy nakladatele


Loga

Grafika