OUshop > Knihy > Sociologie a sociální práce
Spotřební imaginace státního socialismu
Reklama v Československu 1948—1989
Táborský Ondřej, Česálková Lucie a kol.
1399 Kč
Cena s DPH
Není skladem.
Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace státního socialismu přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti průmyslu a obchodu, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Výpravná publikace představuje jak klíčové instituce, osobnosti a kanály reklamy, tak vhled do jazyka a obrazů socialistické spotřební kultury. – Vychází ve spolupráci s Národním muzeem za podpory Ministerstva kultury ČR.
| Autor: | Táborský Ondřej, Česálková Lucie a kol. |
|---|---|
| Nakladatel: | Akropolis |
| Rok vydání: | 2022 |
| Vydání: | 1 |
| Počet stran: | 504 |
| Formát: | 228×300 |
| Vazba: | pevná |
| ISBN: | 978-80-7470-449-9 |
| EAN: | 9788074704499 |
| Typ: | kniha |
přejít na celý popis














