OUshop > Knihy > Populárně-naučná literatura
Co je nového v médiích
Struhárik Filip
245 Kč
Cena s DPH
Skladem
Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí.
| Autor: | Struhárik Filip |
|---|---|
| Nakladatel: | Nová beseda |
| Rok vydání: | 2022 |
| Vydání: | 1. |
| Počet stran: | 100 |
| Formát: | 130x200 |
| Vazba: | flexi |
| ISBN: | 978-80-88383-34-5 |
| EAN: | 9788088383345 |
| Typ: | kniha |
přejít na celý popis














