OUshop > Knihy > Speciální pedagogika
Inkluzivní didaktika v ZŠ se zřetelem na edukaci žáků s lehkým mentálním post.
Bartoňová
244 Kč
Cena s DPH
Skladem
Vzdělávání jedinců s postižením je jedním z důležitých témat. Je třeba říci, že stále více odborníků u nás i v zahraničí je přesvědčeno, že žáci s postižením potřebují stupňovitý systém pedagogické podpory. Hlavním tématem monografie je provedení komplexní analýzy problematiky edukace žáků s potížemi v učení – žáků s lehkým mentálním postižením v rámci inkluzivního vzdělávání. V teoretických kapitolách monografie jsou prezentovány základní východiska zkoumaného problému, souvisejí s vymezením filozofických, metodologických, axiologických, normativních a historiografických východisek s akcentem na inkluzi žáků s postižením, úžeji s lehkým mentálním postižením. Cílem výzkumného šetření bylo analyzovat faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Jednalo se o specifikaci podpůrných opatření využívaných v inkluzivní třídě, sledování indikátorů efektivity inkluzivního vzdělávání žáků s LMP.
Autor: | Bartoňová |
---|---|
Nakladatel: | Masarykova univerzita |
Rok vydání: | 2014 |
Vydání: | dotisk 1.vydání |
Počet stran: | 224 |
Formát: | A5 |
Vazba: | brožovaná |
ISBN: | 978-80-210-6560-4 |
EAN: | 9788021065604 |
Typ: | kniha |
přejít na celý popis