OUshop > Knihy > Jazykověda a literární věda
Jazyková dynamika současné publicistiky
Junková Bohumila
BAZAR80 Kč 268 Kč
Cena s DPH
Není skladem.
" ZAŠLÁ "
V jazyku psané české publicistiky došlo v posledních letech k významnému vývoji, který je reakcí na politické, ekonomické a společenské změny. Především v textech analytické publicistiky se uplatňuje mnoho jazykových inovací, jejichž úkolem je podporovat persvazivní funkci publicistických textů, zaujmout čtenáře a zvýšit prodej novin.
Jazykový materiál byl excerpován v letech 1990 – 2009 z českých deníků Mladá fronta DNES, Právo, Lidové noviny, Hospodářské noviny, z dnes již zaniklého Svobodného slova a také z Blesku a Aha. Cílem této monografie bylo nejen shromážděný materiál utřídit, nýbrž i naznačit možnosti zpracování souboru jazykových inovací sledovaných v průběhu delšího období.
V jazyku psané české publicistiky došlo v posledních letech k významnému vývoji, který je reakcí na politické, ekonomické a společenské změny. Především v textech analytické publicistiky se uplatňuje mnoho jazykových inovací, jejichž úkolem je podporovat persvazivní funkci publicistických textů, zaujmout čtenáře a zvýšit prodej novin.
Jazykový materiál byl excerpován v letech 1990 – 2009 z českých deníků Mladá fronta DNES, Právo, Lidové noviny, Hospodářské noviny, z dnes již zaniklého Svobodného slova a také z Blesku a Aha. Cílem této monografie bylo nejen shromážděný materiál utřídit, nýbrž i naznačit možnosti zpracování souboru jazykových inovací sledovaných v průběhu delšího období.
Autor: | Junková Bohumila |
---|---|
Nakladatel: | ARSCI |
Rok vydání: | 2010 |
Vydání: | 1. |
Počet stran: | 240 |
Formát: | 135x200 |
Vazba: | brožovaná |
ISBN: | 978-80-7420-007-6 |
EAN: | 9788074200076 |
Typ: | kniha |
přejít na celý popis