OUshop > Knihy > PC literatura, média a komunikace
Marketingová komunikace a public relations
Výklad pojmů a teorie oboru
Halada Jan (ed.)
220 Kč
Cena s DPH
Není skladem.
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.
Autor: | Halada Jan (ed.) |
---|---|
Nakladatel: | Karolinum |
Rok vydání: | 2023 |
Vydání: | 2 |
Počet stran: | 120 |
Formát: | 143×205 |
Vazba: | měkká |
ISBN: | 978-80-246-5578-9 |
EAN: | 9788024655789 |
Typ: | kniha |
přejít na celý popis