Využijte web naplnoDíky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“. Odmítnutím se načtou jen nezbytně nutné cookies. Více informací o cookies a jejich nastavení.
Přijmout vše Odmítnout
Výběr cookies

OUshop > Knihy > PC literatura, média a komunikace

Marketingová komunikace a public relations

Marketingová komunikace a public relations

Výklad pojmů a teorie oboru


Halada Jan (ed.)

220 Kč

Cena s DPH

Skladem

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.

Autor:Halada Jan (ed.)
Nakladatel:Karolinum
Rok vydání:2023
Vydání:2
Počet stran:120
Formát:143×205
Vazba:měkká
ISBN:978-80-246-5578-9
EAN:9788024655789
Typ:kniha
přejít na celý popis


Mohlo by se vám líbit

Další knihy nakladatele


Loga

Grafika