Využijte web naplnoDíky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“. Odmítnutím se načtou jen nezbytně nutné cookies. Více informací o cookies a jejich nastavení.
Přijmout vše Odmítnout
Výběr cookies

OUshop > Knihy > Sociologie a sociální práce

Populární kultura v kontextu nových médií

Populární kultura v kontextu nových médií

Foret Martin - Jansová Iveta (eds.)

249 Kč

Cena s DPH

Není skladem.


Kniha je věnována studiu populární kultury a jejích příjemců. Nejprve nabízí krátký historický exkurs mapující postupné proměny chápání pojmů masová a populární kultura. Blíže se zaměřuje především na současná publika a jejich pozici potenciálních spolutvůrců mediálních obsahů. Pozornost je věnována i technologiím, které to umožňují (YouTube, Tumblr apod.). Naznačené perspektivy tvoří teoretický rámec, který je východiskem pro kapitoly druhého oddílu, které propojují výchozí kulturálních studia s dalšími oblastmi zájmu, jako jsou studia genderu, sexuality a studia fanouškovství.

Autor:Foret Martin - Jansová Iveta (eds.)
Nakladatel:Univerzita Palackého Olomouc
Rok vydání:2019
Vydání:1.
Počet stran:162
Formát:145x210
Vazba:měkká
ISBN:978-80-244-5688-1
EAN:9788024456881
Typ:kniha
přejít na celý popis


Mohlo by se vám líbit

Další knihy nakladatele


Loga

Grafika