OUshop > Knihy > Cizí jazyky a cizojazyčná literatura
Emotionalität in deutschen und tschechischen Medientexten
Vaňková Lenka /ed./
10 Kč 180 Kč
Cena s DPH
Skladem
V publikaci jsou představeny různé prostředky vyjádření emocionality, které se objevují v tisku a tzv. nových médiích. Pozornost zaměřena zejména na prostředky emocionalizace textů. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány užití emotivních prostředků v časopisech pro mládež, v dopisech čtenářů, ve sportovním zpravodajství, v recenzích, v populárně-naučných časopisech, ve zpravodajství o přírodních katastrofách a na sociální síti facebook.
Abstrakt: .
This publication presents various means of expressing emotionality as found in individual media and their various text types. The publication focuses primarily on strategies for emotionalizing texts both in print media and new media. The individual chapters examine means of expressing emotionality in magazines for young people, readers? letters, sports reporting, reviews, popular scientific articles, comment pieces, interviews and Facebook.
Abstrakt:
In der Publikation wird die Aufmerksamkeit primär auf die Emotionalisierunsstrategien, die in Prin- und online-Medien verwendet werden, gerichtet. Die einzelnen Kapitel sind den emotiven Mitteln in Jugendzeitschriften, Leserbriefen, Rezensionen, in der Sportberichterstattung, in populärwissenschaftlchen Zeitschriften, on-line-Artikeln über Katastrophen und in im sozialen Netzwerk Facebook gewidmet.
Abstrakt: .
This publication presents various means of expressing emotionality as found in individual media and their various text types. The publication focuses primarily on strategies for emotionalizing texts both in print media and new media. The individual chapters examine means of expressing emotionality in magazines for young people, readers? letters, sports reporting, reviews, popular scientific articles, comment pieces, interviews and Facebook.
Abstrakt:
In der Publikation wird die Aufmerksamkeit primär auf die Emotionalisierunsstrategien, die in Prin- und online-Medien verwendet werden, gerichtet. Die einzelnen Kapitel sind den emotiven Mitteln in Jugendzeitschriften, Leserbriefen, Rezensionen, in der Sportberichterstattung, in populärwissenschaftlchen Zeitschriften, on-line-Artikeln über Katastrophen und in im sozialen Netzwerk Facebook gewidmet.
Autor: | Vaňková Lenka /ed./ |
---|---|
Nakladatel: | Filozofická fakulta OU |
Rok vydání: | 2012 |
Vydání: | 1 |
Číslo spisu: | 269 |
Počet stran: | 207 |
Formát: | A5 |
Vazba: | brožovaná |
ISBN: | 978-80-7464-187-9 |
EAN: | 9788074641879 |
Typ: | spis |
přejít na celý popis