Využijte web naplnoDíky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“. Odmítnutím se načtou jen nezbytně nutné cookies. Více informací o cookies a jejich nastavení.
Přijmout vše Odmítnout
Výběr cookies
Milí zákazníci, eshop je do začátku ledna 2025 uzavřen. O přesném datu otevření Vás budeme informovat. Děkujeme za pochopení.

OUshop > Knihy > Cizí jazyky a cizojazyčná literatura

Emotionalität in deutschen und tschechischen Medientexten

Emotionalität in deutschen und tschechischen Medientexten

Vaňková Lenka /ed./

10 Kč 180 Kč

Cena s DPH

Skladem

V publikaci jsou představeny různé prostředky vyjádření emocionality, které se objevují v tisku a tzv. nových médiích. Pozornost zaměřena zejména na prostředky emocionalizace textů. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány užití emotivních prostředků v časopisech pro mládež, v dopisech čtenářů, ve sportovním zpravodajství, v recenzích, v populárně-naučných časopisech, ve zpravodajství o přírodních katastrofách a na sociální síti facebook.

Abstrakt: .
This publication presents various means of expressing emotionality as found in individual media and their various text types. The publication focuses primarily on strategies for emotionalizing texts both in print media and new media. The individual chapters examine means of expressing emotionality in magazines for young people, readers? letters, sports reporting, reviews, popular scientific articles, comment pieces, interviews and Facebook.

Abstrakt:
In der Publikation wird die Aufmerksamkeit primär auf die Emotionalisierunsstrategien, die in Prin- und online-Medien verwendet werden, gerichtet. Die einzelnen Kapitel sind den emotiven Mitteln in Jugendzeitschriften, Leserbriefen, Rezensionen, in der Sportberichterstattung, in populärwissenschaftlchen Zeitschriften, on-line-Artikeln über Katastrophen und in  im sozialen Netzwerk Facebook gewidmet.

Autor:Vaňková Lenka /ed./
Nakladatel:Filozofická fakulta OU
Rok vydání:2012
Vydání:1
Číslo spisu:269
Počet stran:207
Formát:A5
Vazba:brožovaná
ISBN:978-80-7464-187-9
EAN:9788074641879
Typ:spis
přejít na celý popis


Mohlo by se vám líbit

Další knihy nakladatele


Loga

Grafika