Využijte web naplnoDíky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější a jednodušší. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“. Odmítnutím se načtou jen nezbytně nutné cookies. Více informací o cookies a jejich nastavení.
Přijmout vše Odmítnout
Výběr cookies
Milí zákazníci, eshop je do začátku ledna 2025 uzavřen. O přesném datu otevření Vás budeme informovat. Děkujeme za pochopení.

OUshop > Knihy > Cizí jazyky a cizojazyčná literatura

Power and persuasion: Interpersonal discourse strategies in the public domain

Power and persuasion: Interpersonal discourse strategies in the public domain

Hopkinson Christopher, Tomášková Renáta

10 Kč 100 Kč

Cena s DPH

Skladem

Kolektivní monografie je souborem tří studií, jejichž společným záměrem je analýza různých prostředků realizace interpersonální jazykové funkce v autentickém diskursu a které se opírají o jednotný metodologický základ Hallidayovy systemické funkční lingvistiky. Prezentovaná zjištění jsou výsledkem originálního výzkumu tří žánrů současné masmediální komunikace: domovských stránek komerčních internetových stránek, internetových stránek univerzit a novinových titulků.


The monograph includes three studies united by their shared focus on discourse practices and strategies within the public domain, as manifested in the discourse of advertising and the mass media. The studies draw on the same theoretical framework, which is grounded in the work of Michael K. Halliday and his Systemic Functional Linguistics, and aim to identify and characterize a variety of interpersonal means significant for three specific genres: the home pages of commercial websites, university websites and newspaper headlines.

Autor:Hopkinson Christopher, Tomášková Renáta
Nakladatel:Filozofická fakulta OU
Rok vydání:2011
Vydání:1
Číslo spisu:245
Počet stran:111
Formát:A5
Vazba:brožovaná
ISBN:978-80-7368-643-7
EAN:9788073686437
Typ:spis
přejít na celý popis


Mohlo by se vám líbit

Další knihy nakladatele


Loga

Grafika